womaniser

wohoo! im a womaniser!! :-D har ni aldrig känt att en låt va som typ skriven till DEJ? Det har jag nu i alla fall, womaniser är ju så bra! jag blri så happy wen i hear it! för att komma i riktigt rätt stämmning innan fest så brukar jag ta den på högsta volym o sen dansa allt vad jag kan! då kommer jag värkligen igång! tihi (A) im i goodie girl, right Amir? hihihi, nej usch så jag bete mej *rodnar* fniss;-)

idag så har vart med Litch och Frida, vi läste Blondinbellas blogg:-) hon är ju visserligen en lögnare, men hon har ju lite beuty tips så vi försökte göra likadant fat i en budget variant, här kommer en lista på förlag för att hjälpa er andra som också är poor and trying to be fachione: 

istället för en hudkräm med sånna där syror i som tar bort finnar kan man använda asiton, blanda lite i vatten bara så det inte fräter för mycket hihi, som en vanligt drink asså - hälften hälften liksom;-) 

ett annat skönhets tips frånm proffsen är ju som alla hört tusen gånger att man ska ha en sån där kräm med spermier i på sej, men varför köpa massa dyra spermier när man kan få dom själv? kan man inte få tag på dom själv är man ju för ful så då behöver man ändå inte bry sej om sin look, elakt sagt maybee men det är sant.

ni vet hur självsecure man blir när man are on fire wit alkohol? alltså om man är full jämt borde man ju känna sej asa snygg! smart enligt me! 


nu ska jag dra mej mot sängen eftersom det kommer bli hårt partying tomorow, inte en jävel ska få in mej i nån cell det is all im saying! 

puss lovers!!!!! <3<3<3<3   

Kommentarer
Postat av: gusten

va taskig du är! dom som är lesbiska då? är du homofob eller???

2009-01-29 @ 20:50:52
Postat av: anna

ja varför ser du inte till alla människor, jag är gay och vill bara ha min tjej o inga spermier!

2009-01-29 @ 20:51:39
Postat av: Anonym

ÄR du emot homo people?

2009-01-29 @ 20:52:25
Postat av: sven

VA FAN HAR DU EMOT HOMOSEXUELLA!!????:@


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0