Blekning av anus eller biger boops?

hej alla mina fans!

toodag have i made an very important desischon, allså val, för er som inte kan english. som ni vet vill jag ju förstora mina bröst, det kunde ni ju se i ett tidigare inlägg om mina drömmar, men idag så kom Amir med ett nytt förlag! han kom med lite tips om hur jag skulle förändra mej så at han tänder mer på mej o han ville att jag skulle skaffa en större rumpa, så kallat stjärtplant. det kostar ca 20 000 kr för den minsta storkleken, 25 000 för medium o 30 000 för den största, men då ingår det anus blekning. jag tror jag ska ta den största eftersom en anusblekning annars kostar typ 15 000, jag känar ju sviiin mycket på det! i alla fall så har jag lite tid o tänka för jag ska inte till docktorn förren nästa veka :-) hihi amir är värkligen gulig som thi8nking aboute me lok ;-)

förövrigt så åt jag köttfärslimpa idag, jag tappade tyvärr kontrollen efter några tuggor o började vräka i mej, hade inte ätir senn i fredas så jag va ju kind of staving. men tillsist så fick amir mej att spy då han påpekade att jag såg fet ut, o det gjorde jag oxå. tack amir, du är min engel! <3 



- tänckte bara visa hur hur vissa av amirs delar ser ut hihi ;-) hans hår är i o för sej ganska hårt så det sticks lite, men jag har hört att man får håtadre hud på ställen som man nöter på under längre tid, så jag hoppas att eleffanthuden kommer snart!  

nu måste jag gå, borde ejentligen pluga men jag orkar inte, slitz borde höra av sej snart så jag tycker det är rät onödigt o plugga! see u bitsches!!! LOOOVEEEEEE!!<3<3<3<3<3

 

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit väx upp :S

2009-01-27 @ 22:13:27
Postat av: Lisa

öhh kanske du ska tänka på vad för killar du lyssnar på :S du är väl perfekt som du är ???

2009-01-27 @ 22:14:51
Postat av: Nicklas

va då ? bra att det finns brudar som gör vad som helst för sina killar!!!

2009-01-27 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0